Sunday 1 November 2015

Adventná výzva

Z nǐčoho nič sa ma jeden z mojich známych opýtal, či by som prijala Adventnu výzvu :
"Uverejniť kazdý deň počas Adventu jeden píspevok na mojom blogu.". To by nebolo take tažké, ale každý príspevok sa ma tykať anjelov. Niečo o nich, alebo mat aspoň slovo anjel v texte, alebo v názve.



Dlho som nad tým premýšlala. Vedela by som písať 24 x o anjeloch ? Ja mám rada výzvy, tie ma vždy prinútia spravit neičo extra, alebo rozmyšlať trošku extra . a ako vidíte na mojom mene, pači sa mi slovo anjel.
Ale písať každý deň počas Adventu o tom istom ?
Pravdu povediac, ono to nikdy nie je o tom istom. Iba slovo je to isté ale pisať o tomto slove sa dá z mnohých uhľov a pohľadov.

Takže, prijímam Adventnu výzvu !



Aby to bolo ešte zaujímavejšie a trošku tažšie pre mňa, rozhodla som sa písať každý príspevok v dvoch jazykoch.
Po anglicky a po slovensky, pre moju rodinu a známych na Slovensku. Ľahšie myslieť ako spraviť.
Nemám slovenskú klávesnicu.
Takže to bude písané po slovensky bez mäkčeňov a dĺžňov
Dá sa to čítať, ale slovenčina stráca svoju krásu a orginalitu, k čomu patria všetky tie malé " zvláštnosti" nad písmenkami.
O pár týždňov možete čítať moj prvý prísoevok , ktorý bude o prvom Advente a anjeloch.
Toľko viem.



Bude to zaujímavá cesta a ja sa už teším. Ešte viac sa budem tešiť, ak ma na mojej ceste budete sprevádzať.

 Takže, uvidíme sa...

 P.S.
Ako vidíte, mám aj dĺžne aj mäkčene, chýba mi iba vokáň. Jedna dobrá duša mi poradila, ako si stiahnúť slovenskú klávesnicu na IPad.
Zase som sa niečo nové naučila.
Ďakujem, J.