Monday 30 November 2015

Anjeli

Advent, deň 2.



Nemóžem písať o Advente a anjeloch bez toho, aby som písala o hudbe. Hudba znamená pre mňa veľa, a ja si neviem mój život bez hudby ani predstaviť.

Prepojenie medzi hudbou, srdcom a dušou.....ma nikdy neprestane prekvapovať.
Keď pišem o hudbe, hlavne sakrálnej hudbe, nemyslim tým naboženstvo.
Hudba je čistá, hudba je láska. To sa , žiaľ, nedá vždy povedať o náboženstve.

Ako prvú adventnú poštu o hudbe, som zvolila pieseň, ktorú spieva Robbie Williams a volá sa : Angels - Anjeli.
Pači sa mi a čo sa mi najviac páči je, že Robbie spieva o anjeloch v ženskej forme.

Tí, čo vedia o anjeloch viac ako ja, hovoria, že anjeli su bezpohlavné, sú to svetelné bytosti bez fyzického tela. "Odievajú sa do tela ", iba keď sa nám chcu zviditeľniť.

Takže, anjel, o ktorom Williams spieva je " žena". Samozrejme, že sa mi to páči. ( vidíte ten úsmev na mojej tvári?)

Vychutnajte si pieseň a jej slová, priatelia.

Dovidenia,
Angelzuz