Monday 14 December 2015

Mesto anjelov

Advent, deň 16.


Cez vianočné sviatky  maju deti skoro tri týždne prázdniny.
Ja pracujem na Štedrý  deň a aj na prvý vianocný sviatok.
Nič moc, ja viem, ale niekedy jednoducho sa musí pomocť tým , ktorí sú na nás odkázaní a potrebujú našu pomoc .


 

Počas voľna cez Vianoce , si zvyčajne nájdeme čas na  pozretie nejakého starého  filmu, ktorý chceme vidieť znovu, alebo niečo nové, na čo sme nemali doteraz čas.
Zvyčajne si pozrieme filmy cez veľký projektor, a premietame na stenu. Trochu - kino pocit.
Tieto Vianoce máme naplánované si pozrieť " City of Angels".
Ja som ho videla pred mnohými rokmi a páčil sa mi.
Je to romantický film a romantik vo mne sa nezaprie.
Ja, a moja dcéra, si ho určite pozrieme a ak budeme mať šťastie, možno sa pridajú aj manžel a synátori.
Možno.
(Smile.)

Ak ste ho nevideli, vrelo ho doporučujem.
Je to jeden z tých filmov, ktoré sú ako stvorené na pozeranie práve cez Vianoce.

Ok, prezradím vám, o čom  to je.
Tento  film je o láske.
O LA'SKE.

Anjel Seth, ktorý bdie nad Los Angeles, ma problémy s jeho prácu, keď sa zamiluje  do Maggie, ktorá pracuje ako chirurg, kardiolog..
Musí si vybrať medzi povinnosťou a láskou...
A ako to dopadne?

Veď som vam vravela, že ho vrelo doporučujem...








Dovidenia,
Angelzuz