Saturday 5 December 2015

Moje anjele

Advent, deň 7.



Dobrý deň.
Volám sa Angelzuz och som Billsabe.

Počkaj, kto, alebo čo je Billsbabe ?
Hmm.. vidíte ten záhadný úsmev na mojich perách ?

Ok, toto nie je ľahke priznanie ,
hoci naozaj, nemám sa za čo hambit.

Billsbabes je skupina fanúšikov jedného  popoulárneho herca z Anglicka, ktorá podporuje jeho charitatívne činnosti..
Ty'mto spósobom som sa zoznámila s fantastickými ženami po celom svete.
Fakticky , je to veľmi dobrá činnost.  Doteaz sme spolu  podporili jeho charitu  s viac ako 60 000 dolarmi. Peniaze sme zbierali róznymi spósobmi. Niektoré členky predávali veci, ktore vyrobili, niektoré varili a predávali  jedlo - ako obed- svojim kolegom, alebo kamarátkam, ktoré pozvali na večeru a nechali ich zaplatit  urcitú čiastku za jedlo , ako odmenu za večeru.
Niektore Billsbabes predávali  svoje nepotrebné veci na blšom trhu, tie viac kreatívne,  maľovali a predávali svoje diela na Ebay.
Ja som začala vyrábať  takýchto anjelov koŕlok a polodrahokamov a predávam ich online    ako podporu pre charitu.. skoro do celého sveta.     








Ja som podporovala a podporujem dve Charity. 

Ta prvá sa volá " Facing the World"  a  financuje plastické operácie  detí,  ktoré sa narodili s róznymi deformaciami . 
Druhá charita, ktorú  podporujem , je jedno amatérske malé divadlo niekde v Anglicku, ktoré každý rok pripraví " Vianočnú hru" hpre deti a pozýva na ňu zadarmo deti zo skól v oblastiach, kde si deti a rodičia  nemožu dovoliť návštevu divadla.
Takže aspoň raz v živote tieto deti uvidia a zažijú ozajstné divadelné predstavenie.