Thursday 10 December 2015

Potrebujem pomoc

Advent, deň 12.


Dnes je deň , kedy sa udeľuje Nobelová cena tu vo Švédsku a oči celého sveta su obrátené na Štockholm.


Ale, ja nemám pisať  o Nobelovej cene ale o anjeloch. 
Hmm.. kde nájst tému a o anjeloch  a ako to spracovať na  poštu  ?
Táto výzva nie je ľahká. 
Žiadna výzva nie je ľahká a vladtne  ani nemá  byť  ľahká. Inak by to nebola výzva.
Ach  jaj...
Potrebujem pomoc...

Ok, niečo som našla.
Dnes sa zasmejeme. 
Dnes budeme mat zábavu.
Počujete? 
Neberte to príliš vážne..

Surfovala som na Nete  a našla som tento zábavný opis znamení zverokruhu. Opisujú rozne vlastnsoti a charaktristiky ľudí narodených v určitých mesiacoch. Samozrejme, kráľom a hlavou všetkých je Lev.
Nemám k tomu  žiadne námietky. Dvoch Levov mám doma a viem o čom hovorím.


Ja som  Vodnár.
A hádajte, čo mi vyšlo, že som ?

Dobre som sa na tom zasmiala a pokrútila hlavou .
Presne  tak !!!! Vyšlo mi, že som čert !
Kto ? Ja ?
Hahahahahahaha ...