Monday 7 December 2015

Hudba pre mňa...

Advent , deň 9. 



Prvý decembrový tyždeň.
Vonku je zima a tma. Tu hore na severnej pologuli  sa stmieva už o 14.30. 
Keď idem do roboty ráno, ešte je tma.  
A tma je už zase, keď idem domov z roboty. 
Sv Lucia,  ktorá sa tu oslavuje ako symbol svetla , príde  až o týždeň.
Tieto dni a týždne , sú najdepresívnejšími dňami roka, v tejto severnej, tmavej časti  sveta. 
NIkto nemá rad zimu a tmu.





.
Hudba pre mňa je ako vzduch, ktory' dýcham ako krv, ktorá   prúdi  mojimi  cievami a udržuje ma nažive.

Niektoré dni v našom živote sú ľahšie, niektoré tažšie  prežiť.
Keď som totálne  vycerpaná z roboty a prídem  domov, je to takáto  hudba, čo mi dodá energiu. Čo ma ukľudní a dod´ mi silu pokračovať v mojom dni. 
Takáto hudba ma vie rozplakať a so slzami sa vyplavia moje negatívne emocie.
Nádych, výdych.
Potom je ľahšie  utrieť slzy, usmiať sa a začať  variť večeru  pre rodinu.

Započúvajte sa do tohoto videa " Ked posledný anjel padne " a vychutnajte si to, priatelia


 
 
Dovidenia,
Angelzuz