Wednesday 9 December 2015

Pozemski anjeli

Advent, deň 11.
"Existuje pár vyvolených, ktorí ovplyvnia tvoj život  tym najzmysluplnejším mspôsobom. Po stretnutí  s tebou,  nechajú odtlačok svojej duše v tvojom srdci a v tvojej duši,  a od tej chvile, ty ani tvoj život  nebudete ako predtým."

To sú ľudia, ktorých voláme:

Pozemskí anjeli.. 
Anjeli nemajú krídla, tie sú  iba v našej  fantázii. Anjeli sú svetelné  bytosti, ich svetlo si ľudia zamieňajú  za kridla. Tí, čo vedia viac o anjeloch ako ja, hovoria, ze anjeli si berú na seba podobu s kridlami, keď sa nám chcu zjaviť, aby sme my ľudia pochopili, ze sú anjeli.





Anjeli, su aj ľudia ktorích stretávame kazdý deň, ľudia ktorí nám pomáhajú  byť lepšími , viac milovať seba a ľudí okolo nás, robiť  dobré veci. 
Každý jeden sme stretli aspoň jedného takého anjela v našom živote., kotry'ch si budem pamätať celý život a ktorí majú špecialne miesto v našich  srdciach. 
Ja som stretla viacero anjelov počas mojho života.
NIektorí vedia, čo pre mňa znamenali  a čo pre mňa  spravili, niektorým som to nikdy nepovedala, ako veľmi  ovplyvnili moj život  k lepšiemu. 
Pravdu povediac, je mi to teraz ľúto. Mohla  som im apoň povedať jednoduché: "Ďakujem." 

Je to možné, alebo nemožné,  byť aspoň raz v živote  pozemským anjelom niekomu na kom nam zaleží?
Nie je našou  ľudskou povinnosťou,  byt´ pozemským anjelom?
Otvorme naše mysle a srdcia


Dovidenia,
Angelzuz