Monday 21 December 2015

Vianočný týždeň sa začal...

Advent, deň 23.


Vianočný týždeň sa začal..
Je pondelok, a o tri dni máme Štedrý večer. Ja pracujem , ako obyčajne tento tyždeň,   mám jeden deň voľna 23.12 a potom pracujem na Štedrý večer aj na Prvý vianočný sviatok.
Takže deň pred Štedrým  večerom  si pripravím všetko čo potrebujem,


Vianočná  atmsoféra sa už dá citiť všade , kde sa človek otočí.
Ja som začala piecť vianocné pečivo.
Piecť tieto malé , ľahodné  sladké " jednohubky" ma vždy  bavilo, a je to pre mňa oddychom.
Ale málokedy mám čas stráviť deň iba pečením.
Takže, život  ma prinútil vymyslieť si systém,   ako si najsť čas a ako organizovať moje pečenie.

Z osobnej sku'senosti  viem, že tieto malé  kolačiky chutia ešte lepšie, ak sa cesto odloží na niekoľko dni do mrazničky.
Viete ako to by'va... spravíte cesto, dáte ho do chladnicky na pár hodín. Z hodín sú dva dni.
Po dvoch dňoch si uvedomíte, že nestihnete piecť ani zajtra ani pozjtra.
Čo s cestom ?
Nechať ho tak dlho v chladničke sa neodvážim,  takže šup s nim do mrazničky
a tam ho necháte  oddychovať tak dlho ako potrebujete, to znamená,  kým si nájdete čas na pečenie.
Vyberiete cesto, behom hodiny je  rozmrazené, výborne sa z neho pečie ,  neláme sa.
Pre mňa je výhodou takéto delenie práce.
Za jeden večer  stihnem potom spracovať aj tri cestá..
Smile.

Moje vianočné pečivo vyzerá takto podobne. 

Nie celkom , ale skoro. 







Nemám formičky na pečenie anjelikov. 
Zháňam ich už dlho. 
Takže tu vám len ukážem niečo čo som našla na nete, a mne sa pačia.


Dovidenia,
Angelzuz.